Dagen som gått.

Nu har det gått ännu en dag i USA och jag vill inte att dagarna ska gå såhär fort. :( Usch dom bara försvinner! :/
Idag har vi iaf efter frukost legat vid poolen och solat i 2,5 h och det var SKÖNT! Fått lite färg men inte mycket, kan bero på att jag smörjde in mig för att inte se ut som en kräfta. Efter det så åt vi lunch som bestod av köttfärsås och spaghetti för min del och ida åt sin sushi som var kvar sen dagen innan. :) Tog sedan en dusch för att vi tänkte att vi skulle på bio vid 4 men mamma och barnen kom inte hem med den bilen vi skulle ha så det fick bli den senare bion vid 7. :) Så jag och ida åker ungefär vid halv sex till Mall:et och köper biljetter och sätter oss och äter på McDonalds men det blev bara en ceasar sallad. :) Sen spanade vi lite i affärer och efter det så blev det den efterlängtade Mamma Mia som ida inte har sett. :)
En riktig Feel Good film (citat från Anna).

Roligt är att har ni tur så kan ni hamna på ett motell som både har air- condition och tv. ;) Haha det står på en skylt för ett motell här i närheten. :P
Nåt mer roligt att att det finns en stad här som heter Pittsfield. ;) HAHA Har försökt ta kort på skylten idag när vi åkte bil men bilderna kommer imorgon kanske. :)

Dags att sova nu. :)

Puss o Kram Skumbanan ;)


Ps. Har ovädret kommit till Sverige än?? :D

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej älskling!

Har precis mail:at till er och kom på att jag inte kollat här...

Trodde inte du var så flitig att skriva! Jätteskoj, iaf! Det går då ingen nöd på er.

Ska du o Amanda jobba där nästa sommar?

Anders har skött ditt jobb på ryggen!!!Tagit 15 mört igår...Kräftfiske i kväll!

Må så gott till vi hörs!

Älskar Er, hälsa syrran!

Kramiz

2008-08-06 @ 09:15:04
Postat av: Amanda

jag kan säga dit att ovädret redan har varit här ;) jag trodde att jag skulle regna och blåsa bort :P jag blev lite besviken på dig minsann när du inte tog en "hästen och tuggummit special" på donken, men jag får väl leva med det. :P puss! <3

2008-08-06 @ 09:47:58
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0