DÖD!

Herregud va jag är trött det är helt sjukt!!

Idag har vi cyklat fram och tillbaka till tärnavilt och det betyder att vi cyklat 8,2 mil! :O Det är långt de. :P Aldrig cyklat så långt förut. Och fruktansvärt jobbigt var det. Hela vägen dit hade vi sån sjuk motvind så man knappt kom framåt och sen på hemvägen var jag så trött så i alla uppförsbackar orkade jag knappt trampa. :/ Men jag klarade det och när jag väl landade hemma i lägenheten var jag så trött att jag typ skakade som ett asplöv. Men nu efter lite pasta, godis och en riktigt skön dusch så känner jag mig lite piggare men man är ju inte som vanligt än.

Nej nu ska jag blåsa håret och sen så blir det middag på skolan. :)

Vill fortfarande hem!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej älsklingsgumman!



Bra kämpat, det var inte dåligt på cykeln...

Du ser man klarar allt men det kostar på ibland !



Hoppas allt ordnar sig med trivseln o kompisar! Det är viktigt om man ska orka genomföra studier o träning på er nivå! Fokus ska ligga på ovanstående och inte slösa energi på "tjafs". Ni börjar bli vuxna nu! Fram för bra kompisanda o var rädd om varandra. Stötta varann när någon har det jobbigt!

Det finns ett ordspråk = hjälpa , inte stjälpa...



Kram från mamma, ring när du ser detta!

2008-08-23 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0