Fredag.

Äntligen så är veckan snart slut. :D Det ska bli skönt med helg. :) Men vi har nu våra funderingar över att åka till skellefteå och gå på boda borg och köra gokart. :D Det vore riktigt roligt men vi vet inte riktigt hur vi ska få tag på bilar och så men det ska nog lösa sig. :D

Idag har jag hittils, jag vaknade upp hos michan efter inte så många timmars sömn eftersom våra munnar gick i ett när vi skulle sova. :) Men det var bara att gå upp och rulla ner till skolan för frukost. Sen blev det morgonmöte och det var väl som vanligt. :) Sen hade vi engelska och jag gjorde mitt andra engelska prov denna vecka. :D Skönt att det går så fort nu. :) Sen så har jag jobbat vidare på tredje kapitlet och tror jag blir klar med det till helgen. :) Men nästa veckan är lärarna på älgjakt vilket betyder att vi har en vecka utan lärare. :P

Nej nu ska jag tillbaka till skolan för lite matte plugg sen så blir det lunch. :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0