God morgon!

Gick nyss upp och har bara hunnit kolla runt på en miljon kanaler dom har på tv:n och klätt på mig och insett att jag typ glömt den viktigaste bh:n av alla. :( Sen har jag varit upp på övervåningen där resten av familjen bor och sagt good morning! :) Ida sa då att vi inte skulle skjutsa kidzen till deras basket camp och då skippade vi också att äta frukost på det där caféet så vi ska äta lunch ute istället. :) Ida är ledig fram till klockan tre då barnen ska hämtas. :) Så därför blir det troligen att åka till några outlet idag. :)

Nej nu ska jag gå och hjälpa ida med frukosten. :) Ha de fint. :) Läste på aftonbladet att ovädret skulle komma till Sverige nu men jag kan ju inte säga att vi har det bättre här. :( Det har varit mulet båda dagarna hittils. :(

Puss o Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Mandy

jag blev lika chockad nu när jag gick in, HA! :D jag får väl vänja mig vid att det uppdateras flitigt här alltså ;) hoppas inte att ovädret är på väg hit, fast idag har det ööööööst ner regn och blåst så det kommer kanske :S men men, ha en kanondag! <3

2008-08-04 @ 15:17:55
URL: http://amandahaavik.blogg.se/
Postat av: AMÄNDYY

hahaha ja bli knäpp på tidskillnaden också! sitter här och ser att här i sverige är klockan 14.51 när du uppdaterade och så var ida ledig till tre, och då ska ni lucha och åka på outlet innan det, haha gissa hur jag tänkte då eller? men sen kom jag ju på att vi är några timmar innan er ;) puss <3

2008-08-04 @ 15:20:28
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0