HEM!

Jag vill hem och inte vara kvar på det här stället. :(

Jag vet vad det är som förändrats, du är inte som du var förra året. Du verkar tycka jag är jobbig och det verkar vara fruktansvärt jobbigt att kommer ner till mig. De är inget du vill för du vill vara med nån annan, som är så mycket bättre. Men om du vill det så känner jag att varför ska jag försöka, det verkar ju inte tjäna nånting till. :( Jag trodde att det skulle bli som förr men tydligen inte. Och varför, varför sa jag förlåt idag för? Vad hade jag att be om ursäkt för? Det är ju du som itne beter dig som du brukar. Du verkar verkligen itne vilja va med mig när jag frågar om vi ska göra nåt på kvällen och du gått ut och gått med två andra utan att ens fråga om jag ville med? Du skiter i att fråga om vi ska äta nåt tillsammans? Nej jag orkar inte med det här, det är inte meningen att man ska gå på en skola och lida sig igenom den. :'(

Gud va jag älskar min familj, det märker man verkligen sånna här dagar!!!

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0