Igår.

Förlåt att jag itne skrev igår men orkade inte riktigt göra de. Igår på dagen gjorde vi typ ingenting, vi var inte så sams och bråkade lite. Men blev tillslut sams och åkte och köpte kina mat och åt. :) Det var super gott. :) Sen så var vi mest bara hemma och väntade på att klockan skulle gå.

Senare på kvällen så åkte vi till Albany och vi var och kollade på AMERICAN IDOL! :) Det v ar bra men jag och ida kände ju inte igen typ nån artist och satt och höll för öronen för det var sååååå sjukt högt ljud och när dom skrek var det typ som att trumhinnan skulle spricka men det funkade när vi höll för öronen. :)

Vi åkte efter det hem till lilla willamstown igen och var väldigt trötta. :) Så vi gick och la oss och Ida jobbar idag så hon gick upp vid kvart i sju och kom och väckte mig vid åtta och sa att städteamet var här så jag var tvungen att flyga upp ur sängen. :) Nu har dom åkt och vi har ätit frukost och så, ska snart iväg och simma. :)

Nu kommer det lite bilder. :) (ska försöka få in lite fler bilder ikväll på bilddagboken!)

IMORGON ÅKER VI TILL NY!!!


Haha, Pittstown


Det var massor med vägar när vi kom in till Albany, Som stockholm fast tio gånger värre.


Vinnare av American Idol

Kommentarer
Postat av: Mandyy

jaa gud vad besviken jag var när du inte skrev igår! ;D nedå, det är lungt. :) vet du, idag kom det fram en söt kille på gymmet och frågade om jag ville komma på fest imorgon ;) haha, det var hans kompisar som vill ha dit mig ;) men när jag tittade på hans kompisar så var det TURKAR! HAHAHA att vi ska lyckas få alla turkar till oss då! ;) det låter iaf som om du har det kanon gummis! <3

2008-08-07 @ 20:31:55
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0