Inte som förut.

Allt är inte som förut, nåt är nytt. Visst att jag själv kanske ändrat mig lite men inget nån har märkt eftersom vi inte börjat än. Men jag har lovat mig själv att jag ska börja plugga mycket mer så jag är klar med det jag vill till sommaren och till min student. Och jag ska också börja vara mer fokuserad på träningen och gå in med att: Oj, va roligt det här ska bli. :)

Måste bättre mig i skolan annars hinner jag inte klart. Och vad gör jag då, då har dom här tre åren gått förbi utan att jag gjort nåt vettigt. Och då blir jag aldrig ambulansförare. Men jag vill och har därför bestämt mig för att bättra mig.

Därför ska jag nu göra lite mer engelska så jag kanske kan göra prov redan nästa vecka istället för v. 37. :)

Puss o Kram
Vill bo hemma i Falun med familjen!

Kommentarer
Postat av: Edu

Du har ju världens chans att klara plugget, bara att slå en signal hem till plugghästen som bor hemma i höst om du behöver hjälp =)



Fast egentligen tror jag bara att det är motivationen som saknas, eller?!

2008-08-19 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0