Lördag.

Idag har dagen börjat bra, vän med en viss person och det känns mycket bättre. :) Det ordnade sig till slut. :) Dagen började iaf med att jag hade ställt klockan på 10.21 och den ringde och väckte mig och även fast jag fortfarande var riktigt trött så drog jag mig upp ur sängen och hämtade bröd i frysen och åt frukost och sen så blev det att klä på sig snabbt och tvätta ansiktet (sånt där vardagligt) sen så kom Amanda och Filipha och hämtade mig också gick vi till michan och hämtade henne. Vi gick vidare och jag svängde in till Sandra och hämtade henne medan dom andra gick och hämtade kortet till hallen. Sedan blev det Volleyboll på hög nivå. ;) Haha treorna förlorade mot dom så tvåorna. :/ Inte bra men sen blev det jag och Sandra mot Amanda, Filipha och Michan och vi tog hem första settet och sen blev vi lite för flummiga och man såg allvaret i dom andra så det ballade ur och det andra laget vann. Ajdå säger vi och dags att gå hem. Jag och Sandra gick förbi Uno och lämnade kortet och sen hem till henne och se lite på OS. :) Nu är jag hemma igen och det är dags att äta lunch och sedan städa lite för att bege sig till Konsum och handla lite snask. :P Sen hem och tvätta och duscha och sedan till Sandra för att äta tjejmiddag hos henne. :)

Det är väl ungefär hela lördagen. :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0