Måndag.

Måndagen har börjat ganska bra, eller frukost blev det ju och sen berättade dom att vi skulle springa 3000 meter testet och alla blev väl mer eller mindre nervösa. :) Även jag då men jag tänkte att eh spelar roll hur det går jag gör det för de är skoj. :) Så vi samlades borta vid brandstationen och hade värmt upp på vägen dit och stack iväg och jag sprang med filipha en bit sen på slutet blev det en spurt för att försöka hinna ikapp Härje men den jäveln vände sig om och såg att jag kom och sprang fortare. ;) Fasen! Men jag fick iaf bästa tiden jag nånsin haft. :D

Sen blev det en skön dusch och snackade även då med Mamma och sen Ida som har landat i Sverige. :D Skönt att flygresan gick bra, nu väntar jag bara på att även pappa ska komma hem till Sverige ifrån Peking. :D Har precis kommit tillbaka från att ha haft Samhäll B och inser att fasen vad jag ska jobba detta året. :) Men det är bara att lägga på ett järn. :)

Saker att göra iår:

Historia A
Samhäll B
Matte B
Engelska A + B
Svenska A + B
Det ska fixas!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0