NY!

Nu ar vi i NY! Har varit dalig pa att uppdatera men det ar for att vi inte har haft nat stalle att ga till och kolla internet. Nu har vi iaf hittat ett internet cafe och sitter har och spanar lite. Vi ar pavag till Frihetsgudinnan! :)

Vi har iaf shoppat tva dagar i NY och ar inne pa den tredje. :) Har dock inte hittat sa jatte mycket utan mest SMINK, SMINK och SMINK! Men idag blir det nog mest stallen som man lixom maste ha varit pa om man varit i NY, sa vi ska hinna med frihetsgudinnan, empire state building, maddam tussau, och sen kanske vi ska ga pa bio. :) Igar var vi iaf pa BROADWAY och kollade pa Legally Blonde som var JATTE bra. :)

Nu ar det iaf slutshoppat med smink och ska hitta klader nu. :) Har iof hittat en Billabong trojja som jag ALSKAR!

Nej nu ska jag hinna kolla pa facebook innan tiden ar ute. :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: MandyPandyLandyCandyRandyTandyFandyBandyVandyHandyGandy

guuuud va chockerande! du tittar på smink! det kunde jag aldrig tänka mig, det finns inte i mina tankar att du tycker om smink ens! ;) haha, men det låter ju kanon alltsammans iaf! :D <3

2008-08-10 @ 22:32:38
URL: http://amandahaavik.blogg.se/
Postat av: Mams

Hej!

Äntligen några rader! Som du såg var jag nyfiken även från Sthlm.

Undrar om det ligger smink i bagaget till fler än unga fröken...Tärnaby får se dig i olka sminkningar varje dag!!! Tänk om 5 dgr är vi där ! Du rör snabbt på dig!

Ha det fortsatt bra så ses vi snart!



Älskar dig! Hälsa syrran./Mams

2008-08-11 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0