Onsdag.

Ojojoj, dagarna går fort. :) Skönt är ju de. :)

Idga så har vi haft svenska och sen så skrev jag frågorna på samhäll b som vi skulle göra och sen så gjorde jag massa engelska. :) Så nu blir det ett nytt engelska prov på fredag. ;) Här går det undan. :D Sen så var det lunch och sen skulle vi iväg till hemavan och springa intervaller. :) Så vi sprang ifrån portbron till badhuset och sen så badade vi och tävlade. :P Det gick väl bra och vi tejpade ihop över och underdelen på bikinin så vi fick en baddräkt och samtidigt så slapp vi tappa trosorna. :D Bra idé det där. :) Sen så blev det hem och middag och nu har jag pluggat massa engelska så nu är jag redo för prov. :) NU när jag snart skrivit klart det här så ska jag svara på sandras frågor i samhället och sen så blir det att cykla upp till sandra och baka kladdkaka och se på film. :) mys! :D

Puss o Kram Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0