Oväder.

Idag så har jag och Ida varit och tränat, det blev simning i en simhall. :) Var ganska skönt men sjukt äckligt klor vatten!!! Det luktade klor men det var typ salt i det också. :O Smakade bajs och medan vi simmade så fick ju jag självklart flera kallsupar. :P Haha Smakade BAJA! Efter det så åkte vi till WalMart. :) Ida handlade lite grejjer och jag börjar köpa sånt jag vill ha med mig hem. :)

Nu har iaf det riktiga ovädret kommit hit. :( Jag och Ida var nyss ute på gården och skulle spela strand tennis men Ida var lite rädd innan vi började för att hon skulle bli träffad av blixten men jag tyckte hon var töntig och vi gick ut och spelade, Men så hann vi kanske spela i tio minuter och sen ser jag två bixtrar som delar upp sig och typ slår ner bara en liten bit bort och jag blir rädd som bara den och säger åt Ida att nu går vi in. :P Det börjar snart likna Atlanta! :O Då är det ILLA!

Ida ska snart ringa Jonas och snacka med honom i telefon och då tänkte jag att jag kan passa på att lägga upp korten jag tagit hittils. :) Dom är inte många men några är det iaf. :) Det blir nog troligen på både Bilddagboken och Facebook. :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tittade på american idol nyss, gissa vem jag tänkte på då? ;) <3

2008-08-07 @ 23:19:47
URL: http://amandahaavik.blogg.se/
Postat av: mams

Hälsningar från Stockholmia. Järngänget är här. Nu kom strykjärnet så vi måste gå

Mamma mia o dom andra

2008-08-09 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0