Söndag!

Jaha då hade en till vecka gått då. :) Skönt att tiden går fort. :) Idag så har det varit en bra dag, jag vaknar vid kvart över tio men drog mig ur sängen runt elva sen la jag mig och läste ur It girl som är väldigt svår att slita sig från så när amanda skickar ett sms vid typ tolv så inser jag att oj jag har inte tagit mig ur sängen. :P Så hon kommer ner till mig och är som en mamma och drar upp rullgardinen och öppnar fönstrena. :P Ojoj det var ett rejält uppvaknande. :) Men sen blev det iaf att vi skulle spela tennis, och det var första gången i mitt liv. :) Skoj var det iaf. :D Sen så åkte vi tillbaka till hemmet och det blev lunch som bestod av makaroner. :)

 Sen så skulle vi gå upp för ingemar backen så vi hade med oss fika och bagav oss uppåt, jobbigt var det kan jag lova. Väldans vad backen är brant när det inte finns nå snö där. :) men när vi väl har kommit upp och satt där och snaskade så började de bli lite kallt. :/ Men ojojoj, va fint det är där uppe!! Sen kom vi på idén att gå ner för anja backen istället, så vi gick genom massa busksnår och skrapade upp hela benen. :/ sen gick det fort hemåt när jag valde att gå i liftspåret. :) Sen så blev det en lång och varm dusch och en cykeltur upp till sandra och där åt vi. :) sen så åkte vi tre hem till hemmet och har suttit uppe hos amanda och filipha och snackat med dom två och sandra, michan och linn. :)

Nu är det verkligen sängen som kallar. :) Min sköna säng. :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Fy fasiken, du får byta tema, det är ju så man blir allergisk. No offense..

2008-08-31 @ 22:38:10
URL: http://grattisnorge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0