Söndag.

Jag gillar inte söndagar, då vet man att det snart är måndag och hela fem dagar kvar till nästa helg. :(

Aja dagen började klockan 11.40 lite sent kanske men det var skönt att sova ut. :) Tog direkt en dusch och tyckte det var nice sen blev det frukost och kollade lite på the secret life of the american teenager. Väldigt bra program!!! Sen blev det pluggande av Engelskan som jag ska göra prov på nu i veckan och sen blev det även matte som det också blir ett prov på nu i veckan. :) Bäst att jobba på nu med skolan.

Men så har jag ju nu insett att imorgon ska vi kunna stå på händerna i minst 5 sek och jag kan inte ens stå i 3 sek eller nåt, hinner ju bara komma upp så rasar jag ner igen. :P Attans jag måste klara det där imorgon. Ojoj vet itne riktigt hur det ska gå till men ska försöka. :) Så därför blir det nu till att gå och träna på det och sen middag vilket blir majskolvar. :D Mums. :D

Puss o Kram
Älskar er familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0