Sverige!

Nu är jag hemma i Falun, utan mina väskor och väldigt försenad. :/ Jag hatar att flyga från och med nu eller mest så hatar jag atlantas flygplats, dom är alltid försenade och dom ljög för mig. :( Men jag är glad att iaf jag är i Sverige nu och inte sitter på ett flyg hit som mina väskor förhoppningsvis gör. :)

Så nu blir det ändring med uppgången till Tärna. Jag skulle egentligen ha åkt imorgon bitti men eftersom jag verkligen behöver sakerna som är i väskorna så måste vi vänta på dom. :( Så förhoppningsvis så kommer dom till Borlänge imorgon och blir hitskjutsade och sen får vi åka till Tärna på Lördag morgon. :) Så jag kommer upp sent. :P

Men nu måste jag sova efter att ha varit ute och rest i mer än ett dygn. :(

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Edu

Kom tillbaka, jag saknar dej!

2008-08-15 @ 00:29:04
Postat av: MajaBaja

Edu, jag saknar dig med!!!

2008-08-15 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0