Tärnaby.

Ja även idag var det så dåligt väder att vi skippade våra turer upp på bergen. Så då blev det skolan på morgonen men matteräknande och sen så åkte vi till Hemavan och spran 40st intervaller på 15sek arbete 15seh vila. :) Jobbiga var dom men det var ändå roligt förutom att jag fått ont i ryggen igen. :( Jag som precis tyckte att det började bli bra. :(
Sen blev det iaf badet i Hemavan nästa. :) Där körde vi sim tävling i lag. Skit roligt var det faktiskt men synd nog kom vi bara två. :/ HAHA

Sen när jag åkte hem så blev det till att äta middag och sedan vidare till hallen där vi trodde att vi skulle spela lite innebandy och volleyboll men det visade sig att vi mest bara sprang runt och lekte lite. :) Jag testade för första gången i mitt liv longboard. :P Det var as roligt. :D

Nu så blir det duschen och sen ska jag äta lite pasta och kolla på "livet är en schlager" som det var såååå länge sen jag såg. :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0