Tisdag.

Och det är redan tisdag och redan dags att sova för att vakna upp och veta att det är onsdag. :) Är dock inte så trött men tar nog ett litet tag att komma i säng eftersom jag ska tvätta ansiktet och så innan och sen ska jag nog lägga mig och läsa lite i it girl. :) Bra bok det där. :)

Dagen som varit, frukost som vanligt och sen blev det lite matte och fy va svårt det är. :) Men de är bara att kämpa vidare sen var det iaf hem och byta om ganska fort. :) Sen hade vi tester på 60m och 400m. Dom gick väl sådär, sen blev det duschen och sedan lunch. :) Efter lunchen gjorde jag engelska prov som kändes ganska bra faktiskt. :) Sen så gjorde jag och Michan klart samhälls läxan vi hade och gud va skönt det kändes. :D Jag har faktiskt bättrat mig grymt mycket sen förra året. :) Det känns bra, varför upptäckte jag inte detta tidigare?? :) Aja men nu har jag gjort det och lagt på ett kol för att hinna bli klar. :) Nej nu är det dags att göra sig klar för sängen. :) Min sköna säng! :D

Puss o Kram
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0