Today!

Klockan är nu 20.40 :)

Jaha, nu har det gått en till dag och jag tror tiden här kommer gå FORT! :( Idag har vi bara hunnit vakna och ätit frukost sen åkte jag och ida till ett ställe med massa outlets. :) Jag hittade ett par jätte sköna typ mjukisbyxor. :) Jag tror jag lägger upp en bild sen. :) Sen var det itne så mycket mer. :) Det fanns en affär som hade en miljon Roxy, Billabong och sånna märken på kläderna men jag orkade itne riktigt kolla så mycket och jag känner att jag nästan väntar tills jag är i NY! :) Sen i eftermiddag har vi tagit hand om kidzen och inte gjort typ nånting, spelat scrabble. Senare beställde vi kinamat och ida fick sin sushi. ;) Mamman betalade allt. :D Ida bor sååååå lyxigt, får typ allt serverat. ;)

Vi var nyss och skulle handla och dom typ betalade allt som vi själva skulle ha, det vi egentligen borde ha betalat men vi fick pengar över sen förra gången så dom tog vi. :) Dom har ju pengar så det räcker. ;)

Just nu ligger jag och kollar på Finding Nemo! :D Han är sååååå gullig. :D Jag älskar Dory! Ida färgar sitt hår. :)

Dags att sova strax.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mandy

jävla lyxliv ni lever alltså ;) men det lät ju klokt med att vänta att shoppa loss tills ni är i new york ;) <3

2008-08-05 @ 11:00:19
URL: http://amandahaavik.blogg.se/
Postat av: Amanda.

det är synd att du inte är hemma, jag behöver egentligen dig nu. jag vill inte vara här längre. jag saknar dig. <3

2008-08-05 @ 14:34:29
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0