Torsdag.

Torsdagen är här och det är en bit kvar tills man får lägga sig i sängen och sova. :D

Började dagen med frukost. :) Sen blev det matte och vid tio så gav vi oss ut och cyklade, jag och killarna så att säga. Men det gick bra trots att man var dyngsur och kunde typ tömme skorna på vatten. :P Men de funkade ju ändå. :) Sen blev det en VARM dusch så jag skulle tina och sen så lunch. :) Sen har jag gjort lite svenska, sen psykologin. usch va hemsk psykologi. :P Sen blev det matte för min del. :) Och nu sitter jag hemma i lägenheten igen. :)

Vid sex ska vi iväg till hallen och köra ett styrkepass. :) Tror de blir roligt för sandra sa att det var skoj. :) Hon fick testa på det medan vi var och cyklade. :)

Puss o Kram
Saknar min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0