Trötter.

Hej hopp gummisnopp! ;)

Idag så skulle vi ut på våran vandring upp för ett berg men när vi alla är samlade i skolan så är det inte alls fint väder och dimman ligger lågt så de blev ingen vandring utan det blev fotboll istället. :P Roligt var det och jobbigt och mina händer mår inte så bra efter att vi gjorde x antal övningar och grejjer där också och skulle stå på händer på gruset vilket inte var de skönaste. ;) :/

Men efter träning var det bara att bege sig hemåt och duscha och sen ringde Sanne och jag snackade med henne ett tag. :) Trevligt, trevligt. :) Sen var det lunch, idag serverades det pyttipanna. Och nu så sitter jag här och ska alldeles strax plugga historia och engelska. :) Men som sagt så ska jag ju bättra mig och än så länge så går det bra. :D

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Edu

Kämpa kämpa kämpa!!!

2008-08-20 @ 18:59:05
Postat av: Amanda

du verkar ju också ha det trevligt och verkar ju inte behöva mig heller. så det var ju bra då :D

2008-08-20 @ 19:06:57
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0