US and A!

Jag är här nu efter många om och men. Jag säger bara shit vilken resa. :P Först till arlanda och mycket krångel för där säger dom att mitt plan är försenat så jag skulle missa mitt nästa plan i atlanta och vara tvugnen att bo på hotell en natt och sen åka vidare och det tyckte ju inte jag lät så roligt. :( Men min resa börjar efter ett antal tårar när jag gått igenom kontrollen och lämnat mam och dad. :( När väl flyget kommer så hamnade jag bredvid en kvinna som var jätte trevlig. :) Vi landar till slut i atlanta och jag inser att jag kan faktiskt hinna till mitt plan om jag bara är snabb igenom alla kontroller och grejjer. :) Men då kommer STORMEN!!! och jg säger bara en sak, dom som itne varit i atlanta när det är storm har inte upplevt nån storm!! Vi blev fast i planet för dom stängde ner hela flygplatsen och där satt vi och såg blixtrarna slå ner bredvid flygplanen och det bokstavligen ÖSER ner regn! Det var som när man tömmer en hink med vatten fast överallt!

Tillslut är stormen förbi och jag kan ta mig in till flygplatsen och då får jag reda på att alla flygplan är efter så jag kanske fortfarande skulle hinna med mitt plan så jag springer till alla kontroller och grejjer, herregud vilken säkerhet!! Sen springer jag till min väska som måste identifieras och där blev det lite krångel eftersom alla människor delade upp sig åt alla håll och kanter och jag visste itne alls vart jag skulle men jag frågade mig fram och det blev rätt till slut. :) Sen kutar jag och letar efter min gate och självklart får jag den som ligger längst bort! Men jag tar mig dit och anfått frågar jag om flyget har gått och det hade det itne! :D YES!¨Så jag fick sätta mig och vänta. :) Kom fram till Albany vid ungefär två och skulle egentligen ha landat halv elva. :O Men jag och ida var inte trötta då och munnarna gick. Så vi somnade runt halv fem och då var klockan halv tio hemma och jag hade varit vaken i 26 timmar! Nu har jag vaknat igen efter några timmars sömn och är ganska pigg. Dags att umgås med barnen! :) Ha de fint i Sverige! :D

Michan, så länge du inte ätit mozarella och pesto pizzan på flyget till atlanta så har du aldrig smakat nåt godare! ;)
Och STORMEN!! Försök att inte uppleva den! Den var Hemsk, det var som i en film!
Och AMANDA, MICHAN OCH FILIPHA, Det ligger ett hotell här nästan bredvid idas hus som heter VACANCY!!! Tror ni jag blev rädd igår natt när jag åkte förbi det?? :D

Nej nu är det dags att byta om och dra sig upp ur sängen för att ta hand om kidsen. ;) Vi ska troligen på bio idag, Mamma Mia! :D

Puss och Kram hoppas ni har det bra i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej älskling !

Vad duktig du har varit! Vi är helt impade här hemma. Vilken resa !

Vi fick knappt en blund i ögonen härhemma heller. Kan väl säga så här i efterhand att det var lika pirrigt för oss, men vi visste-HON grejar det....

Efter en lång natt lägger vi oss nu 21:30

Älskar Er, hälsa syrran

2008-08-03 @ 21:26:22
Postat av: MandyPandy

herregud, om jag hade varit du majsan hade jag skitit på mig och jag fattar att du var lite ledsen med allt det där kaoset ;) men vilken tur att du är framme i behålla iaf ;) men du skickade ju inget sms som du lovade! :O så jag har gått här alldeles orolig och undrat om du kommit fram eller inte. men nu vet jag ju iaf :D och vad glad jag blev när jag såg att du skrivit så långt, då hade jag ju massa att läsa, så keep it up girl! hoppas du får det underbart nu (vilket jag sagt ungefär 200000000 miljoner gånger) och att du får det superbra! jag hoppas det blir mer läsning snart för din mamma och mig, för det verkar vara vi som läser det här ;)

älskar dig, puss!

2008-08-03 @ 21:39:55
URL: http://amandahaavik.blogg.se/
Postat av: Mandy

glömde säga att det där med vacancy var ju riktigt läbbigt! ;) jag hade nog skitit på mig där med ;) <3

2008-08-03 @ 21:41:07
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0