USA!

Klockan är 21:40 och sex timmar senare i Sverige och jag antar att ni alla ligger och sover. :)

Nu har jag varit här en dag och en sak är säker, så som man ser USA i filmer så ser det verkligen ut. Idag var vi med flickorna de timmar ida jobbade och sen så åkte vi till Wal-Mart och spanade. :) Inte konstigt att folk är så fruktansvärt feta här för allting är verkligen i super stora förpackningar här!!!

Vi ar även varit ute och gått idag och det var svettigt och då var det knappt varmt fick jag höra av Ida. :) Efter gångturen blev det duschen och sen middag som bestod av pasta. :) Nu ligger vi och spanar på Systrar i jeans som går på tv. :) Har smakat massor med grejjer härifrån och imorgon blir det troligen till att skjutsa barnen till deras basket camp och sen får vi se vad vädret tillåter. :) Fast först blir det frukost på Tunnel City café! :)

Nej nu börjar jag bli trött och det är väl snart dags att sova. :) Hoppas ni har det bra i Sverige, men inte för bra. ;)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: AMÄNDYY

när jag gick in här nu då så tänkte jag, aldrig att hon redan uppdaterat igen! men visst hade du och vad glad jag blev! ;D hoppas du har det nice! puss! <3

2008-08-04 @ 10:32:09
URL: http://amandahaavik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag hade jag har ju lovat att vara flitig! :D Tycker jag gör det riktigt bra hittils. ;)

2008-08-04 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0