Fjärilar i magen.

Ja nu är dom verkligen här på riktigt. :O Och jag lovar att dom blir bara fler och fler. ;) Om fyra dagar åker jag. :) Om fyra dagar vid den här tiden sitter jag på flyget till USA!

Kommer bli så himla roligt och jag saknar min syster till tusen! Ska bli så skönt att träffa henne. :) Idag var jag och mamma nere på stan och handlade presenter till Idas familj för 700kr! :O Inte dåligt men så bjuder ju mamman mig på broadway också så de blir nog bra. :) Den kostar nog egentligen grymt mycket mer. :)

Och när vi är i NY i fyra dagar så har jag sagt att högst en dag kommer tillägnas sånt som man bara måste ha sett när man är i New York. :) Men vi kanske hinner med lite shopping även denna dag när vi inte kollar på sevärdheter. ;) Och jag har även fått reda på att Ida kommer vara ledig tis-tors så då blir det shopping i Boston tror jag. :)

Idag har jag jobbat som vanligt och även hunnit med ett brev till Amanda under arbetstiden. (A) Så Amanda du kan vänta dig ett litet kuvert inflygande inom dom närmaste dagarna. ;) Sen så har jag kommit på den bästa presenten till Amanda ifrån Usa och michan funderar jag fortfarande på vad jag ska köpa. :)

Imorgon blir det Make Up Store och bli sminkad. :D JIPPIE!!! :D

Nej puss och kram nu ska jag sova. :)


Mycket gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Gissa tre gånger? ;D

Du kommer få det så himla kanonbra i USA tror jag majsan! :D jag tror att det kommer gå jättebra med flygningen och du får ringa till mig på morgonen där (eller natten eller när det nu är du flyger, spelar ingen roll när du ringer, jag svarar) och så ska jag göra dig coollugn! :D gissa om jag har lite svårt att lista ut vad du har hittat på till mig, men jag har mina funderingar ;D



Jag kommer vänta och vänta tills jag får mitt lilla kuvert, men gud så glad jag kommer bli när jag får det :D allt som har med dig att göra gör ju mig glad vet du ju :D



sötbild på er blomqvistar också ;) där var du ju skitsöt, fast nu är du ju bara snygg ;D

jag älskar dig! <3

2008-07-29 @ 22:05:22
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0