Jobb, jobb, jobb!!

JAG HATAR MITT JOBB!!

Alltså det är så fruktansvärt tråkigt, varje dag är det samma sak. Stå där och rensa dom där jävla grejjerna, men idag blev det iaf lite roligare bara för att jag satt hela dagen och snackade med en som jag jobbar tillsammans med. Men när jag går upp klockan 6 på morgonen och är dödstrött och när jag sitter och gör mitt skit tråkiga jobb så är det bara att sitta och tänka på vad jag ska ha dom till. :D
TILL MIN USA RESA!!!

Jag är sååååå nervös inför att åka till USA själv. Eller flyger ju
bara dit och hem själv men jag ska ju byta flyg och det är det som känns jobbigt. :(
Sen så ska jag va hos familjen ett tag och sen ska jag och Ida till NY!!!
Där är vi från fredag till måndag och shoppar gärnet av oss. :D
Troligen så ska jag köpa en iphone där. ;)

Puss och kram nu ska jag fortsätta kolla på tv och tänka på att jag inte jobbar just nu!!! :D

Kommentarer
Postat av: MandyPandy

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA



Jaa du majsan, man kan inget annat än älska dig! :D <3

2008-07-08 @ 17:50:00
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0