Make Up Store

Idag har jag jobbat hela dagen och sen åkte hem och snabb duschade och fixade till håret lite. :) Sen bar det av till Kupolen och där blev jag sminkad på Make Up Store. :) Det var väldigt roligt och jävlar va snygg jag är! ;) (ironisk) Nej men hon var jätte duktig och jag är riktigt nöjd. :) Lite pinsamt blev det ju sen när en viss person gick förbi och kollade bort direkt men de skiter jag i, är han lycklig så gillar jag de. :)

Det blir bara närmare och närmare mot dagen då jag åker till det landet jag alltid velat åka till. :) USA! Har itne börjat packa än så de kanske är dags men var ju tvungen att bli van med att skriva blogg eftersom jag lovat att jag ska skriva här när jag är borta. :)

Jag lägger upp några bilder från sminkningen hoppas ni ser bra. :)

     

Har nu insett att jag har en hel del Make Up Store smink men det är bra. :)

Puss o Kram nu ska jag sova. :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

är det du som är snyggast eller är det du babe?! ;D

jag saknar dig! <3

2008-07-30 @ 23:09:50
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0