Shit!

Herregud va jag har blivit duktig. :D Har ju skrivit massor i bloggen varje dag nu. :)

Idag så har jag jobbat från sju till halv fyra och sen hem och byta om för att åka ner på stan och inhandla det sista inför resan. :) Börjar ju bli grymt nervös nu eftersom det bara är två dagar kvar. :) Imorgon så ska jag jobba från klockan sex för att jag ska kunna sluta halv tre och packa det sista inför resan. :D

Idag så snackade jag med min favvo när jag jobbade och det är ju inte mindre en HÄSTEN! Haha Hon skickade ett sms som att det hade hänt något och bad mig ringa så jag ringer och då börjar hon tjata om att jag ljuger och jag tänkte vad nu då? Men det var visst så att mitt brev hade kommit fram och okej jag hade ljugit lite för henne för jag sa att jag typ bara hade skrivit jätte lite men det blev visst typ tre och en halv sida. :D Så hon var jätte glad. :) Plus att dom där 300 kr som var i tror jag la sig fint i fickan. :D

Nej nu måste jag gå och packa vidare har inte tid att sitta här och TJÖTA. ;) HAHA

SISTA DAGEN PÅ JOBBET IMORGON!!! :D:D:D:D

Pussokram Skumbanan! :D

Kommentarer
Postat av: J.

Ha det så trevlig på resan :D

2008-07-31 @ 19:19:41
URL: http://cizev.blogg.se/
Postat av: J.

Svar: En bloggerska :D

2008-07-31 @ 21:24:00
URL: http://cizev.blogg.se/
Postat av: AMÄNDYY

gissa om de där 300 kronorna satt fint ;D de satt som smäckat! :D fast dom är redan borta, för pappa lånade 200 av dom och så köpte jag en ny mascara nu för jag får ju inte ha min andra :(

vet du en sak? jag är sååååå avis på att du ska till US and A, så kan du inte vara lite snäll och gullig och packa ner mig i en liiiiiten väska? ;D då skulle jag bli megaglad! :D fast det blir jag ändå när jag får träffa dig nästa gång :D och du behöver inte vara nervös, det kommer gå kanon som jag sagt 30928383838 miljoner gånger! :D

älskar dig mitt hallon! <3

2008-07-31 @ 21:35:52
URL: http://amandahaavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0