Amanda är i farten igen. ;)

Japp, nu är jag här och skriver igen. :P Maja lämnade precis mig i sin säng och gick på lektion så nu är jag ledsen. :P fast då skriver jag här istället för då kommer hon bli så glad på mig :D Idag hade majs världens träningsvärk, och jag kan förstå henne, och därför har jag lurat henne att jag ska busa nu när hon är borta, men jag är snäll så jag gör inte det. :D snart, eller på fredag, då åker kanske maja hem och då kommer jag vara ledsen, för då kommer hon tillbaka på söndag och så åker hon typ direkt till arjeplog för att ta körkort och är borta till skolavslutningen :O så då kommer jag vara superduper ensam här för min älskling har åkt. :( o micho har också åkt, fast jag har ju filipha här hos mig så jag överlever nog ändå ;D

Maja är bäst o jag kommer alltid älska mitt tuggummi! :D <3

PUSS O TJINGELING från MANDY :D

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0