HEM!

Dagen låt: Ron Pope - A Drop In The Ocean

Jag vill hem hem hem!! Det är bara så, och ändå får jag inte åka hem. :( När mamma och pappa tillslut fattat att jag verkligen skulle behöva åka hem ett tag så får jag inte för kiva. :( usch och fy. :/ men de är väl bara att stå ut dom fyra veckor som är kvar. :)

Och det är inte illa, för när jag kommer hem så väntar en ny familjemedlem på mig. :) Chilla som min familj vill att hon ska heta. :) Jag tycker Cayenne men de blir väl Chilla. :)

Och snart fyller jag år också. :P Skönt att äntligen bli 18! :D Då finns de inga gränser kvar längre. ;) haha
På söndagen som kommer så åker jag till Arjeplog för att vara på en intensivkurs för att ta körkortet. :P Inte för att de känns underbart att sitta i Arjeplog på min födelsedag men de är väl så de får bli. :/ Eller ska ju se om jag kan åka hem då men vi får se. :)

JAG LÄNGTAR HEM OCH VILL SÅ GÄRNA BARA SÄTTA MIG PÅ FLYGET IMORGON OCH STICKA HÄRIFRÅN!

image19

Du kommer aldrig glömmas bort!!

image20

Våran nya familjemedlem!

Kommentarer
Postat av: MandyPandy

Älskade vän, bara för att jag nu har fattat hur jävla mycket du vill hem så skulle jag så gärna vilja övertala Kiva och köpa en biljett till dig bara för att du ska få komma hem. Du vet ju att jag superdupergärna vill ha dig här hos mig, jag vill inget annat, men jag vill ju att du ska vara glad, och du kanske behöver komma hem för att bli lite glad och må bra. :) Men snart är det sommarlov och då får du komma hem och slippa mig och mitt tjat. ;D fast i sommar på peace and love får du nog stå ut med mig och mitt tjat. ;) kom ihåg en sak bara, jag kommer alltid finnas här för dig, oavsett vad det är och oavsett tidpunkt. Jag finns här om du bara vill prata med någon, ha en kram eller vad som helst. Jag älskar dig mitt lilla tuggummi. (L)

2008-05-05 @ 19:49:01
URL: http://AmandaHaavik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0