Friluftsdag i Suruman.

Jaha, då var man hemkommen från en hur kul dag som helst i Suruman. :D Vi i våran grupp var helt grymma på alla stationer. :P Och det kan hända att vi råkade sabotera lite för dom andra, men det var absolut inte med mening eller så. ;) (A) I min grupp var det iaf, Linus, Mathilda, Bianca, Mattias och jag. :)

Svar på familjens kommentar i förra blogginlägget är:
Ojoj, precis ni kryddar tillvaron lite med smockan men jag kan bara tänka mig vilket liv det är med en hund som bara vill para sig och en som är busig och springer runt som en illvilling. :P Ja, här måste man åka 13 mil för att ha friluftsdag bara för vi hade det tillsammans med fjälledarna och det var dom som ordnade så vi fick åka till dom. :) Lycka till Anna!!! Om ni nu skulle få för er att jag skulle vilja åka tjejvasan så tänker jag binda trettio draghundar runt midjan på mig och sen åka med ett fiskespö med lite godis i så dom drar mig hela vägen i mål. :) Men tack ändå. :) Jag satsar hellre på Greys Anatomy boxen. ;)

Nej nu är det strax dags för middag. :) Och då blir det som vanligt att vi kollar på top model och jag tror dom är inne på säsong 5 nu. :) Skönt att det finns 5 säsonger till så vi kan se på det jämt. ;)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0