En snabbis i Tärna.

Japp jag kom upp igår efter en mycket hoppande flygresa. :/ Men det gick bra och jag sov nästan hela vägen. :) Väl uppe så var det bara att börja packa upp väskan som var med till norge förra gången. :) Sen blev det tvätten och middag. Efter det så åkte vi och handlade inför nästa norge resa som börjar imorgon och det är därför det är en snabbis i tärna. ;) Sen så blir det iaf fest hos johan, vi var upp till snowboardarna och drog med oss dom ner till Johan eftersom det var så himla dött där dom var. :P Det var trevligt och vi hade tillochmed ett par sugfiskar med oss på kvällen. :P

Nu så har jag iaf packat väskan nästan klart och ska börja plugga så jag blir klar med samhället. Men som ni nu vet så åker jag till Norge imorgon igen men kommer hem på fredagen så vi hörs då. ;)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej min pricessa!



Det var länge sedan jag kikade i din "bok". Härliga bilder man får upp. Längtar efter dig!

Ska nu trampa hem o promenixa med Chilla i finvädret om nu solen håller sig uppe! Ledig imorgon -skönt...

kramizar från mams

2008-10-07 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0