Jävla Hajfångare!

Ja nu var det måndag igen och väldans vad tiden går fort här. :) Men som sagt så tycker jag att det är skönt. :)

Efter att jag fått en kommentar i bloggen om att byta temat så har jag kontakt med en tjej som ska fixa min blogg. :) Mycket tacksam för det om hon nu får till det. :) Evlajn.bloggdesign.se hon verkar vara väldigt duktig! :)

Idag har vi hittils iaf haft spänst vid halv elva och det var skoj. :) Sen så blev det lunch och efter det en mycket snabb dusch och sen har vi nu haft samhäll B och vi tittade på en film som handlade om Hajar och att dom är utrotningshotade. Och fy fan för att vara ärlig vad jag hatar människor som fångar hajarna!! Ni kan fånga dom äckliga krokodilerna istället dom är inte sånna som hjälper jorden att göra så vi människor kan överleva. En haj hjälper oss att få syre så vi kan leva! Dödar vi människor hajarna så är det som mord och vi dödar oss själva! Jag vill hjälpa dom men vet inte riktigt hur, men när jag har slutat här uppe i tärnaby ska jag försöka få kontakt med sådana som hjälper och bege mitt ut och stödja dom.
Dom som sätter krokar i hajarna borde ha krokarna i sig själva!!!



Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: "the sisters"

HA HA HA HA HA HA HA HA HA.



ja det är helt klart mycket bättre om du låter hajarna äta upp dig istället maja, då har du ju gett dom ytterliggare en måltid och en dag längre att leva!

LÄNGE LEVE HAJARNA!!!!

/"the sisters"

2008-09-02 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0