Jobbiga söndag!

Jaha då var det denna jobbiga söndag igen då. :P Men ska nog överleva idag också, ;) Gick upp vid halv tio och bytte om sen gick jag till peter och han kollade min rygg som har blivit bra nu. :D:D:D och sen kollade han mina benhinnor och jävlar va ont det gjorde. :S Men men, jag ska inte springa på asfalt annars så är det typ bra. :) Ska göra några stretch övningar också så ska det nog bli bra snart. :) Sen blev det iaf frukost och sen så blev det en riktigt varm och skön dusch. :D Det råkade bli en lång dusch också bara för jag inte orkade gå därifrån. :)

Nyss var jag även ner med tvätten och började tvätta. Sen nu så gör jag väl itne så mycket. Tänkte åka bort till Konsum nu och höra om dom kan beställa min hårfärg nu eftersom jag vet numret. :) Också måste jag höra hur lång tid det tar att få hem den. :P Tänkte även kolla förbi på sporten och höra vad det kostar om jag köper hela dressen för jag behöver verkligen ett par till tights. :)

Längtar hem till familjen idag och jag vill verkligen vara med när farfar fyller år. <3


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0