Måndag igen.

Ja då har halva måndagen gått och den har varit bra. :) Började dagen med frukost och sen körde vi snabbstyrka i gymmet. :) Det var skoj och jobbigt. :) Träningsverk imorgon. ;) Sen så blev det en snabb dusch och snack med pappa om skidor och saker. Lunch och efter det hade vi samhäll B och det var väl bra och bara för att nu retas med mina systrar så kan jag säga att killarna såg på filmen och hajarna. ;) Haha jag ska låna den av curt så ni får se den. :D

Nu har jag och Michan iaf varit på sporten och där fick vi be om hjälp med bilen. :P Haha Det var lite komiskt. Vi såg även en hund som två personer stod och höll på med för den vägrade stå på ena bakbenet, så vi tyckte synd om den. :( Kanske ett brutet ben. Nu så ska jag iaf snart äta middag och sen blir det nog lite plugg. :(

Förresten en glädjande nyhet är att jag troligen kommer hem till Farfars 80års kalas. :D Jag hoppas verkligen att jag kan ta mig hem till det! Blir även att jag måste klippa håret då eftersom det är galet långt nu och slitet. :/

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: middleandbetweensister

HAHAHAHA! du kan ju gratta farfar till hans 80 årsdag, så går vi andra på hans 85 års fest!!

2008-09-09 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0