Snart söndag igen!

Nej nu är det snart söndag igen, men denna söndag kommer inte likna någon annan. :) För imorgon så åker jag till Norge och Juvas. :) Dags att åka skidor nu. :D Inte för att dom första dagarna brukar vara så roliga eftersom pjäxorna trycker överallt och man får pissigt ont. :/ Men det är sånt man får stå ut med. ;)

Idag så har jag iaf varit i hallen och spelat volleyboll. :) Tyvärr så förlorade vi mot killarna. :( Men inte med så mycket. :) Sen blev det affären och handla inför Norge resan. Efter det så blev det att lägga ner det sista i packningen och äta lite lunch. :) Sen en dusch och lite fix som inte är så vanligt här uppe. :) Sen satt jag och laddade hem musik som michan ville ha, sen så blev det tillslut att jag åkte upp till michan men en TUNG ryggsäck men mjöl och grejjer i. :) Mat och bak. :D Och mums va god BIMs chokladkaka är. :D ÄLSKA! Sen gjorde vi en skiva uppe hos michan som vi ska ha imorgon i bussen och nu så ska vi göra en här också. :) Vi har ju lite olika musik. :)

Nej nu så ska jag itne skriva mer, dags att göra sig redo för sängen snart. :)

Ha de så bra här hemma i Sverige så tar jag och åker skidor. :D:D Sen så hoppas jag att jag nästa gång jag skriver är i Falun. :) Vi får helt enkelt se vart jag hamnar. :)

Puss o Kram
Älskar er familjen!

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken snygg blogg du har!

Hoppas du får en trevlig söndag!

2008-09-21 @ 07:54:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0