Tisdag i Falun.

Japp jag är nu hemma i kära Falun och gud va skönt det är. :D Längtar så efter att flytta tillbaka till denna lilla stad. :) Dagen började iaf med att jag gick upp vid 8 och jag vet itne riktigt varför men det blev så. :) Sen så åt jag frukost. :D Mums. :) Och efter det så har jag tillbringat tiden i soffan. Men nu sitter jag och spanar efter nåt gott bullrecept. :) Det jobbiga är ju att jag bara tycker bullar är goda när dom är nybakade. :P

Sen vid fyra blir det iaf Borlänge och kupolen för att möta Ida vid hennes jobb och sen ska vi spana på kupolen efter kläder. :) När vi sedan kommer hem från det har jag lovat att höra av mig till Benita också ska vi ses. :) Blir skoj att ses igen. :)

Sen så är det onsdag och jag vet itne riktigt vad som händer. Sen vet jag inte heller när jag åker upp till Tärnaby. :) Men kanske torsdag eller fredag. :) Vi får se vad jag känner för. :) Och nu för att säga nåt jobigt så har min förkylning inte blivit bättre utan näsan rinner hela tiden och halsen gör ont sen så som alltid när jag blir förkyld så drabbas jag av hosta också. :S Jag hatar denna hostan!

Aja nu ska jag nog ta och baka. :) Sen blir det duschen.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0