Falun!

Nu så är jag hemma igen. Har varit på SM i Idre och kollat och verkligen längtat efter att få åka. Jag ville också tävla, iaf i storslalomen som såg riktigt kul och skön ut. :D Vi hade en toppen dag med sol så jag och Becca satt i våra stolar och solade och inte blev det en snygg solbränna utan jag har sol en trekant på näsan som har varit illröd men den börjar lägga sig nu. :) Skönt de iaf. :D

Kom hem till Falun igår eftersom jag inte kunde ta mig hem via flyg så åkte jag med till Idre för att åka med mamma och pappa hem sen. :) Hade ju varit lite svårt att försöka ta mig hem på arlanda med ett brutet nyckelben, det hade nog inte gått så bra att bära väskorna. Men nu så har ju benet börjat stå ut jätte mycket och det är skit fult så ska väl upp och kolla det där så det verkligen står rätt till. Har ingen lust med att få ett jätte fult nyckelben. :(

Imorgon blir det iaf stan med Ida efter att hon har slutat jobbet. :) Ska kolla på Sisters efter en studentklänning. :) Såg en jätte söt så får hoppas att den finns och passar. :) Sen vet jag inte vad mer det blir, lär ju iaf bli en långpromenad för att få bort lite kalorier. :)

Nej nu ska jag se klart på filmen på tv men mamma(som halvt sover redan) och sen blir det sängen och det onda sovandet! :(

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0