30/12

Nu är det inte så lång tid kvar till vi kommer hem igen, vilket känns tråkigt men samtidigt skönt för jag saknar den svenska maten så sjukt mycket!!! :( Men jag kommer verkligen sakna att bara kunna gå runt i bikini hela dagarna! För det är precis vad vi gör nu om dagarna.

Igår var vi på utflykt och åkte moppe typ hela dagen, det var riktigt skoj och jag insåg att jag saknar min moppe jag hade förut. ;) Imorgon är det nyår och det ska vi fira på en resturang en bit bort, där ska det även finnas karoke. ;) Herregud säger jag bara! Jag ska iaf bjuda ida på drinkar hela dagen som hennes födelsedgspresent! :) Jag hoppas på att hon blir full!

Men nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna duscha innan middagen ikväll. :)

Puss o Kram
Skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0