Hej hopp i kylan dar hemma...

Har ar det fortfarande toppen men aven jag har nu klarat av att vara en klenis och spytt. ;) Men det gick over lika fort som det kom och jag var inte sangliggande nanting. Sa imorse blev det solning igen men denna dagen i skuggan da jag brande mig lite igar fast jag smort in mig med solskyddfaktor. Sa antagligen darfor jag madde lite daligt igar kvall. :P Denna gangen ska jag ladda upp lite kort har jag tankt. ;) Darfor skriver jag inte sa mycket mer men imorgon ska vi troligen ut pa en snorkling tur och det ska bli grymt skoj sen ska vi aven fira nyar pa ett riktigt hojdar stalle och dar ar det hur god mat som helst! MUMS! Men men, nu kommer bilderna da om det funkar som jag vill...



Anna nar vi kom till on!      Jag och Ida pa julafton!

Eftermiddagen!


Varat stalle vi ar pa dagen!


Blev inga fler kort da det tog LAAAng tid!
Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0