Vietnam

Nu sa kommer jag antligen till en dator. Har forsokt anvanda idas dator men det funkade alldeles for sakta. Men iaf...

Vadret har nere ar jatte varmt, minst 32 grader varje dag och det ar helt underbart!!! Tanker pa er dar hemma som gar med vinterkladerna pa och fryser, har kan jag saga att man svettas istallet. :) Tyvarr ingen farg an dock, vilket ar ganska trakigt men imorgon sa flyger vi ut till paradis on och dar blir det att sola och bada i nastan tva veckor! LOVELY!

Nu i Ho Chi Minh City sa ar vi mest runt pa olika kanda och sevarda stallen och darfor vi inte hinner med att sola och bada sa mycket, Vi har varit pa Independence Palace och kollat, vilket nastan ar ett maste att se nar man anda ar har.. Sen igar var vi pa Zoo, super roligt men svettigt.. Och vi var aven till ett shopping center dar det var fina markes klader och sen hittade vi en riktig marc jacobs affar och ida hittade en vaska for nagra tusen!

Har aven hunnit med att bli miljonar har pa resan da 700 svenska kronor ar 2 miljoner vietnamesiska dong. ;) Kan man ju skryta med dar hemma sen, MAJA miljonar pa en minut! :D HAHA

Idag har aven Anna och Pappa kommit hit och det var validgt skoj att fa se dom igen, kandes som det var evigheter sen jag sag dom men det var ju anda typ bara en vecka sen jag sag pappa. Men anna var det faktiskt ett tag sen. Anna hade dock inte gillat flygningen sa varst mycket och vi skulle egentligen ha varit och kollat pa tunnlarna fran kriget nu men jag stannade hemma pa hotellet med Anna som fortfarande ar skakis ifran resan. Men jag ska se till sa det blir battre snart och vi kan ga ut pa stan och shoppa lite. ;) Ska iaf forsoka hitta en snygg planbok for ida har nyss kopt en snygg san. :)

Nu ska jag iaf logga in pa Facebook och spana lite, har varit utan en vecka. :( Det ar ju nastan lite sorgligt. ;) HEHE

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0