FAN!

Ja, det är nog nästan bara det jag kan säga just nu. Idag på storslalom träningen så lyckades jag bara komma ungefär tio portar sen så gränslade jag och flög så in i helvete, landade på armbågen som var rakt ut och bröt nyckelbenet! :O Det här är typ värsta smärtan jag nånsin har varit med om. Fick sedan åka skoter ner, eller skulle föst åka pulka ner men det gjorde för ont att lägga sig ned så jag satt på skotern istället. Sen upp till sjukan i tärnaby för att få massa morfin och alvedon sen fick jag ligga där och vänta på skjuts till Suruman där jag skulle röntgas med dom hade typ redan då konstaterat att det var brutet.

Har nu en åtta runt axlarna så det dras bakåt och det ska visst hjälpa mot smartan men tycker inte det känns så mycket att det ska vara bättre. :/ Det gör så jävla ont hela tiden! Hatar redan det här! Men det kommer ju bli bättre iaf men tar ju 6-8 veckor att läka! :( Det var den här säsongen det! :'( Jag som ville göra bästa avslutningen någonsin! :'(

Nej nu orkar jag inte skriva mer för kan ju bara skriva med en hand! ;)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hjärtat, jag tycker nog LITE synd om dig ändå :)

2009-03-25 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0