Film

Ja nu har jag precis sett filmen Wildchild och det var ungefär som vilken annan fjortis/ungdoms film. :)  N kan jag även börja skriva lite med båda händerna, eller iaf så som jag ligger just nu i sängen. :) Det gör dock fortfarande sjukt ont i nyckelbenet och jag lär väl få känna den här smärtan några veckor framåt. :( Jag börjar även på riktigt tycka att det här är skit.

Jag ville verkligen göra den bästa avslutningen på säsongen men istället så finns det ingenting att göra för jag har ett brutet nyckelben. :( FAN! Usch idag är det en depp kväll för jag vill verkligen åka skidor och inte gå runt och ha ont hela jävla tiden. Jag vet att det ska bli bättre med tiden men det är ju sååå segt nu. :( Vaför var det just jag som skulle bli skadad? :(

Nej nu ska jag nog se på en till film och försöka ta mig ur det här depp hålet. :) Måste ta mig ur det för att inte bli allt för hängig. :( Men jag får deppa i en kväll och sen bara bli bättre, måste ju kunna känna att detta är piss och fälla några tårar för annars kan jag inte ta mig ur detta.

Nej nu blir det som sagt film igen, vet dock inte vad jag ska välja.

Anna Nalick - Breath (2am)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0