Nu igen.

Tror inte jag har skrivit såhär ofta nån gång i denna blogg. :) Men nu händer det iaf. :) Svaret på Annas fråga är nja jag vet inte men det var väl bara att kämpa. :P Dock så blev jag väldigt förbannad en gång och klubban flög väldigt hårt in i väggen. Men det var skoj att spela. :)

Idag har jag väl inte gjort speciellt mycket, har varit i skolan hela dagen typ och gjort klart massa med Samhäll B saker, så nu har jag bara mitt arbete kvar sen är jag klar med det. :) SÅÅÅÅÅ skönt men det vore ännu bättre om jag blev klar med historian nån gång. :( men jag kämpar på och det ska nog bli gjort det också. :D

Sen har jag cyklat idag vilket var sååååå tråkigt. :( BLÄ! Men gjorde det iaf. :) Men nu ska jag gå och duscha, vet dock inte vad denna kväll har att erbjuda men har ingenting att göra så hoppas att Sandra ska komma hit så vi får ta och hitta på nånting. :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

go maja go go go maja!!

2,5 månads plugg kvar, that´s it :)

2009-03-23 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0