Tillbaka igen!

Nu så ska nog mitt blogg skrivande komma igång igen. :) Iaf vad jag hoppas och ska försöka med. :) Jag har nu iaf fått en ny dator och jag äskar den. :) Det är så underbart att saker kan g fort att göra utan att man hinner typ gå till köket och äta innan nåt händer. :) Den är riktigt snabb och helt tyst! :D ÄLSKA!

Det bästa är nog nästan tystaden av den iaf, den förra lät så grymt mycket och jag fick totalt damp på den eftersom det inte ens gick att typ somna om den var igång. :/ Illa var det och det var dags för en ny! :)

I helgen har det iaf mest varit FEST! Vi var ut i fredags och i lördags och jag är riktigt slut nu. Speciellt eftersom jag gick upp klockan halv nio imorse för att vi skulle ha en innebandy turnering som det skulle fixas massor till. Så jag har iaf varit i hallen till klockan åtta på kvällen vilket nästan blir tolv timmar. :/ Helt slut i kroppen eftersom vi även har spelat fyra matcher. :) Så nu blir det snart duschen vilket jag har tjatat om i typ två timmar nu att jag ska göra men det händer aldrig och sen ska jag verkligen gå och lägga mig i sängen. :) DET SKA BLI UNDERBART!!! :D

Men jag kanske skriver imorgon, iaf om det händer nåt skoj. :)


               Datorn!


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: middleandbetweensister

Kan du spela innebandy majset? :)

hejja hejja!

2009-03-23 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0