Snart Student! :D

Nu är det inte långt kvar till jag tar studenten! :D Verkligen inte långt kvar, en vecka! :D Jippie!
Denna vecka har jag varit duktig, har varit ute och sprungit fyra gånger på fyra dagar och är uppe i 3,4 mil totalt denna vecka! :D WOW!!!

Idag tog min ipod livet av sig! :'( Jag grinar nästan floder... Den vill helt plötsligt verkligen inte funka... Har tillochmed försökt återställa den men den vill inte funka, det är som om den vill lämna mig ensam kvar här på jorden! Så när jag skule ut och springa fick jag låna michans! :) Det var snällt och hon hade en del bra låtar, men även en del konstiga! :D HAHA

Nej nu ska jag snart ut och spela fotboll sen blir det en efterlängtad dusch! :D

Puss o Kram
Skumbanan!

Kommentarer
Postat av: jennie.

"för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten fy fan vad jag är glad"





;D

2009-05-27 @ 13:25:19
URL: http://jennielindahl.blogg.se/
Postat av: michan

va? klagar du på mina låtar? ;) dom är ju skitabra!:D haha!

2009-06-03 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0