Träningsverk...

Asså shit det var ett tag sen jag hade en sån här fruktansvärd träningsverk. Det gör ont i hela kroppen typ, lungorna är typ döda av att ha tagit ut sig idag på springningen! :D Men den gick riktigt bra, har aldrig någonsin sprungit sådär snabbt förut. :P Jag satsade på att komma under 15 minuter för det hade jag aldrig varit utan min bästa tid innan var 15.55 vilket är SAKTA! Men jag är riktigt dålig på att springa så jag skyller på de. :P Plus att jag har väl iof varit utränad innan också! :P Men därför gick jag ut ganska lugnt idag och tog rygg på Linn som sprungit på 14.30 eller nåt innan men så när vi kom till kyrkan kände jag att jag orkade mer så jag drog om och rykte ifrån henne och såg powie där framme. Så jag tänkte att det var bara att springa och skulle jag vara tvungen att spy så var det väl så. :P
Men jag springer på och när jag har ca 300 meter kvar så känner jag verkligen för att göra en pizza men jag ville komma i mål innan så jag springer på med en skrikande Johanna bredvid mig och kämpar mig i mål på en tid på 13.47!!!
Helt chockad över tiden så lägger jag mig ner på marken och behöver inte ens spy när jag kom i mål utan ligger där utpumpad och känner att fan va grym jag är! :D

Så nu är jag överlycklig över att jag lyckades så bra och då blir man bara mer taggad på att springa mer! :D Så nu ska jag fortsätta fram till sommarlovet och då så ska jag och mina systrar den 2 juni springa något lopp som går i borlänge och då ska jag springa 1 mil!! Det kommer bli riktigt jobbigt men jag ska klara det! :D

Men nu ska jag fortsätta skriva på arbetet som jag har skrivit klart men nu måste jag skriva in allt på datorn vilket är riktigt jobbigt och i fortsättningen ska jag fan skriva direkt på datorn! :D Så jag slipper skriva över allt sen. :D

Förresten så har jag glömt att skriva att en av mina systrar har varit så jävla grym och kommit in på polishögskolan! :D Hon är helt klart bäst! :D Grymma syrran kommer snart få en present som jag håller på och filar på! :D Den är riktigt rolig och jag har skrattat åt det tillsammans med becca hela eftermiddagen! :D Jag tror även att du Anna kommer skratta mycket åt den, eller jag hoppas de! :D Bara jag hinner bli klar med den till på fredag så jag kan lämna den till Jerker! :D

Men nu ska jag ner i tvätten igen och hänga tvätt och sen plugga lite mer så det här jävla arbetet blir klart! :)

Såhär glad blev jag då! :D

Puss o Kram
Skumbanan


Kommentarer
Postat av: jennie.

så jävla nice med springningen ju, yiiiiiha ;)

2009-05-14 @ 17:38:18
URL: http://jennielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0