trötter...

Ja du jag tror man kan kalla mig det, är helt slut! :D Kanske inte så konstigt men ändå, igår så gick jag först en timme innan frukost och sen blev de frukost och lite plugg sen stack jag ut och sprang 8 km och sen in och duscha och äta lunch, sen blev det bara mer plugg resten av dagen.

Idag så har jag först sprungit 6 km med johanna och vi tog ut och rejält dom sista 2 km. :D Tillochmed så mycket att johanna la en pizza när vi kom i mål! :D HAHA sen så kom jag på att jag och johanna skulle vara med på 400 m testet också så då sprang vi det med och fy fan va jobbigt de var. :/ Men jag överlevde och kom i mål iaf. :D

Så det är iaf inte så konstigt att jag är så trött, jag har en grym träningsverk sen gårdagens träning eftersom jag inte har sprungit sen jag bröt nyckelbenet! :/ Usch, men nu har jag kommit igång och jag gick visst med på att jag och min familj ska springa nåt lopp den 2 juni i borlänge. :P Så nu jäklar ska jag träna upp min springning! :)

Nej jag tänkte väl mest bara göra en uppdate om läget här och jag glömde nästa, på fredag åker vi till UMEÅ eller min klass åker och ska shoppa och festa! :D Jippie jag är GRYMT laddad! :D Det ska bli sååå jäkla roligt! :D Men nu måste jag fortsätta plugga igen! :( Tråkigt men det måste ju göras! :P

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Anonym

way to go girl!!

2009-05-12 @ 22:09:38
Postat av: in the middle and between systern

way to go girl!!

2009-05-12 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0