Usch.

Ja usch och fy idag har jag sån träningsverk så det är helt sjukt! :O Jag kan knappt gå och det gör ont typ hela tiden i benen, men jag var ändå ute och gick en timme imorse och jag kan ju säga att det gick riktigt segt men jag klarade de iaf. :) Kom tillbaka och gjorde mina 100 sit-ups och sen blev det till att klä på sig igen och gå till skolan för att äta frukost. :) Efter det så hade vi som vanligt morgon möte och nu är jag tillbaka här på mitt rum.
Tyvärr så har jag blivit övertalad att springa 3000 m idag trots att jag hade bestämt mig för att inte göra det eftersom jag har en sån grym träningsverk och redan är trött. :) Men jag får väl stappla mig fram för jag antar att jag kan glömma att jag ska försöka hänga på linn. :P Men som sagt så visar det sig väl hur de går. Det kan inte gå mer än dåligt. :P

Jag skriver väl sen någon gång hur det hela gick för nu ska jag gå till skolan och plugga lite. :)

Puss o Kram
Skumbanan


Det är ungefär sådär jag känner mig inför kooper testet!

Kommentarer
Postat av: jennie.

lycka lycka lycka till med kooper.. jag ska tänka på dig! ;D

2009-05-13 @ 10:39:45
URL: http://jennielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0