Helg

Nu är det äntligen helg och jag är ledig på en lördag vilket nu för tiden är VÄÄÄÄLDIGT ovanligt!!! :D Så jag ska njuta kan jag lova och plugga högskoleprov vilket jag inte alls är speciellt taggad för.

Jag lär väl gå upp runt tio halv elva och sen blir det frukost och sedan skjutsa jonas till tåget, sen ska jag ut till ryggen och hälsa på göteborgarna som är på besök. :D Det så såå länge sen och ska bli jätte roligt att träffa dom. :) Sen hem och plugga lite och sen blir det väl nån god mat med ida och mys på kvällen. :) men jag känner dock väldigt mycket för att gå ut och festa. :D Men det blir väl inget denna helgen heller, vännerna bor ju inte här och jag kanska ska spara mig till i Umeå och Takida för då ska det ösas!!! :D Kommer bli grymt! :D

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. :) Har förresten kollat på filmen the proposal ikväll och den var lika komisk! :) Kanske inte världens bästa men lite skön var den allt!! :)
Såg även Ice Age 3 igår och jävlar va jag skrattade! :) Galet va bra den var... :)

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer
Postat av: jennie.

nooo ice age 3 var inte bra... ettan är klart bäst :D

2009-10-17 @ 17:50:55
URL: http://jennielindahl.blogg.se/
Postat av: m'

okej =)

2009-10-17 @ 23:19:22
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0