Jobb

Jaha då skulle jag försöka idag igen då. :)
Har inte speciellt mycket att skriva om, jobbar mesta tiden och när jag inte gör det så krånglar jag med tankar om killar! ;)

Så är livet här hemma i Falun. :) Men snart hoppas jag åka iväg. :) Eller rättare sagt om två månader drar vi iväg. Ska bli helt underbart. :)

Men först ska jag göra det där jävla högskoleprovet som jag absolut inte är redo för. :( Fy fan! Men men vi får väl se hur det hela slutar. :/

Förresten, härom dagen så var jag så duktig på jobbet att jag startade brandlarmet i hela huset. :/ Ingen höjdare men en av tanterna sa iaf roligaste kommentaren:
- Jasså det var därför ni startade larmet, bara för att få hit snygga brandmän! ;) H
HAHAHA sååå sjukt skoj så jag och Bella vek oss dubbla av skratt. :P Sen luktade det förjävligt där inna hela kvällen och även nästa morgon när jag kom till jobbet så luktade det itne hallon. :P haha Men idag när jag jobbade så var det ingen lukt av det hela! :)

Nej nu ska jag kolla vidare på tv och sen blir det sängen. :) Imorgon blir det västerås med mamma som ska på MR på sjukhuset. :P

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0