Tro det eller ej...

Men nu skriver jag i bloggen igen och denna gången har det väl gått längsta tiden mellan inläggen nånsin! :P haha

Livet nu ser ungefär ut såhär: Jag jobbar 4-5 dagar i veckan på Daljunkaregården i Falun, ett ålderdomsboende! :) Annars så försöker jag och Ida komma igång med träningen på riktigt vilket vi inte har gjort än och just nu är jag förskyld så det är inge skoj. :( Annars så händer det inte allt för mycket, velar mellan att åka till Idas familj i USA eller att åka till nån annan familj men då måste jag göra klart ansökningen snart...

Tror nästan jag kommer välja att åka till Idas familj som det ser ut nu. :) Men man vet aldrig jag ändrar mig hela tiden. :P Men ska iaf snacka lite med Jane (Mamman i Usa) så jag får reda på att det finns många andra ungdomar där för annars känns det som ett år i USA kommer gå väldigt sakta! :) Men det hoppas jag att det finns! Då behöver jag inte längre tveka för då vill jag åka till deras familj! :)

Jag tog ju studenten i somras och har sen dess mest jobbat och försökt resa och hälsa på vännerna i Sverige. :) Var även på P&L och det var väldigt skoj! :)
Skulle åka dit nästa år igen om det inte vore så att jag är i usa då! :)

Förresten så är även resan bokad till Vietnam den 13 december! :) Helt underbart kommer det bli! :) Vi lämnar Sverige den 13 december alltså på Lucia dagen och åker till Peking för att stanna där i tre nätter och shoppa förhoppningsvis! :) Sen flyger vi vidare till Saigon och där är vi några dagar innan vi reser vidare till Phu Quoc och det är en liten ö i Vietnam där vi ska tillbringa den längsta tiden! :) Kommer nog bli underbart! :) Sen kommer vi hem den 5 Januari så vi är borta ett tag och jag längtar så mycket så det är galet! :)


Kort på ön Phu Qouc!

Men innan denna resa så ska jag upp till Tärnaby den 9/10 november och sen den 14 november så spelar Takida <3 i Umeå så då ska jag och Elin stå där längst fram och bara njuta! :D Den nya skivan är helt otroligt grym! :D Det är riktig kärlek, jag behöver inte ha nån kille i mitt liv om jag bara får ha Takida där för alltid!!! <3

Nej nu ska jag ut med hunden på en runda i höstvädret, men jag ska fösöka uppdatera lite oftare och ska även byta design på bloggen nu för jag gillar inte den jag har nu! :)

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer
Postat av: jennie.

ja se vem som vaknat ur sitt ide ;D

2009-10-07 @ 13:05:04
URL: http://jennielindahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hej Maja! Jag hittade hit! :)

Vi ses på jobbet!

Lycka till med högskoleprovs pluggandet... Jag har knappt börjat... :P

2009-10-10 @ 21:19:16
URL: http://eljoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0